“Aquells que són més feliços són els que fan més pels altres” Booker T. Washington

Col·labora amb la Fundació Nen Déu

Col·labora fent aportacions a la Fundació Nen Déu

Gràcies al teu donatiu ens ajudaràs al fet que les labors socials dutes a terme per la Fundació Nen Déu siguin una realitat.
Moltes gràcies per ajudar-nos a ajudar-los.

Vull col·laborar amb la Fundació Nen Déu

Iniciatives solidàries

Altres formes de col·laborar amb la Fundació Nen Déu

El meu aniversari solidari

Aniversari solidari per les persones amb discapacitat

Què et sembla celebrar el teu aniversari, el dels teus fills o el d’un conegut d’una manera diferent?
Converteix aquest dia especial en un gest inoblidable per a tu i els teus, i per a tots els que formem part de Fundació Nen Déu.

Com fer-ho?
Facebook et permet convertir el teu aniversari en solidari.

Des de la teva pròpia pàgina pots aprofitar aquesta celebració per a iniciar una campanya solidària de donació a favor de la nostra causa. Quan s’acosti el teu aniversari, rebràs una notificació de Facebook que et permetrà crear una campanya de recaptació de fons per a la causa que tu triïs. Aviat podràs seleccionar-nos com a organització beneficiària del teu aniversari solidari! A més, Facebook, t’ofereix moltes més possibilitats per a donar suport a les causes que més t’importen. Tota la informació: Recaptació de Fons en Facebook.

També pots organitzar una festa d’aniversari i proposar als teus convidats que el seu regal sigui solidari, fent una donació a través de la nostra web Fer una donació o fent una transferència bancària després de la festa a ES79 2100 0615 8602 0024 7366.

Tens unes noces, bateig o comunió?

Detalls solidaris de noces

Els usuaris del nostre Taller Ocupacional s’encarregaran de crear els detalls per als teus convidats/as!

Como fer-ho?

Fes una ullada al catàleg de productes del Taller, o obté més informació a la pàgina del Taller Ocupacional Verge de l’Alegria

Bústia d’idees

Deseo recibir boletín de noticias de la Fundació Nen Déu: No

Información Básica sobre Protección de Datos
Responsable del tratamiento FUNDACION NEN DEU con CIF G08373037

Finalidad del tratamiento
Inscripción a los eventos, responder a su consulta / solicitud, así como informarle
sobre futuros eventos, servicios y/o productos que puedan ser de su interés por
cualquier medio incluyendo medios electrónicos y para el envío de nuestro boletín
informativo

Legitimación del tratamiento
Consentimiento del interesado.

No se cederá datos a terceros salvo disposición legal. No se realizarán
transferencias internacionales de datos.

Derechos
En cualquier momento puede ejercer los derechos de acceso, rectificación,
supresión, oposición, limitación del tratamiento, así como resto derechos
explicados en la información adicional, dirigiéndose a este mismo formulario de contacto, marcando Administración.

Tiempo de custodia de los datos
Los datos serán guardados durante 5 años DPD (Delegado de protección de datos)

Información adicional
Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web política de privacidad