Blog de l’Escola Nen Déu

Cicle de conferències

10 de Març a l’Escola Nen Déu (Rda. Guinardó 224-236)

Comptarem amb la presència de Glòria Canals, llicenciada en Psicologia Terapèutica i Presidenta d’Aura Fundació; en Damià Abella, esportista d’elit i exjugador del F.C. Barcelona, i de Jordi Durà, advocat i expresident de Special Olympics Catalunya, i actualment membre de la Junta Directiva de DINCAT.

Programa de la Jornada:
17 h. Benvinguda Fundació Nen Déu
17:10 Damià Abella – “L’esport, un vehicle per transmetre valors”
17:50 Glòria Canals – “La Inserció laboral de les persones amb discapacitat”.
18:30 h. – Jordi Durà Mena – “Dret i Discapacitat”.
19:10 h. Tancament de la jornada

Aquesta és una oportunitat privilegiada per poder accedir a informació i mirades expertes per tal d’ampliar els coneixements i donar eines a les persones amb discapacitat del nostre voltant, en tres àmbits crítics i molt diversos.

Esperem que aquestes conferències, en les que hi haurà els temps necessari de preguntes de part dels assistents, siguin del teu interès, ja que han estat planejades amb l’ànim de donar visibilitat i proposta de solucions al que cada persona, amb discapacitat intel·lectual, necessita dins la societat actual.

Poder parlar de la normalització i la inclusió de persones amb discapacitat a la societat també forma part de la nostra missió i per això comptem amb la teva presència per a poder acompanyar-nos en aquest cicle de conferències que comença el 2020 i esperem que continuï més endavant.

T’esperem!

Les conferències són d’entrada lliure.

Confirma la teva assistència a marketing@fundacionendeu.org o trucant al 93 435 24 04.

Escola Nen Déu sostenible

♻️ Sabies que l’Escola Nen Déu és sostenible?

Amb el “Projecte sostenible Hort Urbà, Reciclatge i Embolcalls” treballem diàriament amb els nostres alumnes/as i treballadors/es.

En el nostre Hort Urbà, instal·lat a la terrassa, hi ha taules de cultius, plantes i arbres, jardins verticals, etc. A més tenim en marxa l’estació meteorològica i en procés la instal·lació d’un dipòsit d’aigües fluvials.

Reciclatge, Reutilització i Reducció: cadascun dels nostres espais compta amb el compliment de les tres R sense excepció.

Per a les excursions i activitats esportives incentivem l’ús d’embolcalls sostenibles, cantimplores i tovallons de tela.

I tu, ets de l’equip dels Sostenibles?

ADORACIÓ EN LA SAGRADA FAMÍLIA

El 22 de juny, vespres de la solemnitat del Corpus, el  Nen Déu és convidat a participar en l’adoració al Santíssim Sagrament que tindrà lloc en la Sagrada Família, presidida pel Cardenal Juan José Omella.

ZUMBA AMB JOSEP I SHEILA

L’Empresa DIR ens ofereix un matí  molt  divertit amb dos professionals que van amenitzar la nostra festa amb balls de zumba

FINAL DE CURS A L’ESCOLA

El dia 20 de juny tenim el festival de final de curs en el qual vam acomiadar als nostres joves que marxen del col·legi per emprendre una nova etapa en les seves vides. Presentem un vídeo a les famílies de l’escola i els desitgem unes bones vacances.

CLOENDA DEL CURS EN ELS GRUPS DE PAU I BÉ

Els grups de Pau i Bé celebren la cloenda del curs amb  la presa del fulard de dos membres. La Celebració va ser senzilla i bonica. Desprès va haber un piscolabis, cants i balls en un ambient fratern.

CONFIRMACIÓ

Nens i joves de la nostra Escola celebren el Sagrament de la Confirmació a la nostra Capella el dia 25 de maig. Presidi el Bisbe Auxiliar Antoni Vadell.

PRIMERA COMUNIÓ

Nens i joves dels nostres centres rebren per primera vegada a Jesús  a la Capella de l’Escola el dia 12 de maig.