Quiénes somos

La Fundació Nen Déu porta més de 125 anys centrant-se en atendre persones amb discapacitat (és) i fent créixer junts la màxima autonomia per a elles.

En l’actualitat s’atenen diàriament a més de 240 persones amb discapacitat a través de l’Escola, el Taller Ocupacional, la Residència o el Centre de Dia. A més, la Fundació compta també amb un centre de consultes externes, els Consultoris Mèdics Nen Déu, amb 52 professionals que realitzen més de 19.000 diagnòstics anuals.

La història de la Fundació Nen Déu es remunta a 1892, és una de les fundacions més antigues d’Espanya, creada per l’impuls d’un grup catòlic amb la col·laboració de les Germanes Franciscanes dels Sagrats Cors.

Objectius de la Fundació Nen Déu

La Fundació Nen Déu treballa diàriament per a complir els seus objectius a través dels seus 5 centres: