Herències i llegats

Si valores la missió de la Fundació Nen Déu i creus que el nostre treball és fonamental per a garantir el futur de les persones amb discapacitat intel·lectual a les quals oferim educació i atenció especialitzada, pots prolongar el teu compromís amb la Fundació a través de la teva herència o llegat solidari.

Què és una herència o llegat solidari?

És una manera de fer complir la teva voluntat de continuar ajudant a les persones amb discapacitat intel·lectual de la Fundació Nen Déu.

Si deixes una donació o llegat en testament a una causa que et preocupa avui, estaràs fent costat demà al treball d’una Fundació que comparteix el teu mateix compromís.

Estic pensant a deixar un testament o herència a la Fundació Nen Déu

Què haig de fer?

• Totes les herències i llegats són importants per ajudar-nos a poder continuar oferint educació, assistència i atenció especialitzada a les persones amb discapacitat intel·lectual en el futur. Pot ser un bé o una donació en efectiu.
  • Assessora’t per resoldre els teus dubtes i fer aquesta gestió davant un notari. La Fundació Nen Déu pot oferir-te assessorament legal gratuït, si així ho requereixes.
  • Si decideixes incloure a la Fundació Nen Déu com a beneficiària d’una part dels teus béns, assegura’t que les nostres dades siguin les correctes:
    FUNDACIÓ NEN DÉU, CIF G-08373037. Passeig Maragall 185-187, 08041 Barcelona.
  • No oblidis comunicar-nos la teva decisió. Envia’ns una còpia del document o de la part a la què fas esment de la Fundació Nen Déu. D’aquesta manera, t’assegures el compliment de la teva voluntat, especialment si no tens altres hereus.

Envia’ns
un mail