Vull col·laborar amb la Fundació Nen Déu

Cada dia donem atenció a persones amb discapacitat intel·lectual. Això és possible, en part, gràcies a les persones que col·laboren amb nosaltres perquè junts fem créixer l’autonomia de les persones amb discapacitat.

Què fem amb la teva ajuda econòmica?

Amb 100€ al mes durant un any, podem millorar la comunicació alternativa dels nens/es més petits/es de l’Escola d’Educació Especial.

Amb 50€ al mes durant un any, podem oferir assistència personalitzada per a que els nens/es de l’Escola d’Educació Especial aconsegueixin millorar la seva autonomia a l’hora de menjar.

Amb 20€ al mes durant un any, podem elaborar nosu productes al Taller Ocupacional.

La teva col·laboració desgrava!

SI DONES: A LA RENTA DESGRAVARÀS: NET DESPRÉS D’IMPOSTOS: LA FUNDACIÓ REP:
100€ al mes 487.5€ a l’any fiscal 712.5€ a l’any fiscal 59.4€ al mes aprox 1.200€ per any fiscal
50€ al mes 277.5€ a l’any fiscal 322.5€ a l’any fiscal 26.9€ al mes aprox 600€ per any fiscal
20€ al mes 151.5€ a l’any fiscal 88.5€ a l’any fiscal 7.4€ al mes aprox 240€ per any fiscal

Si col·labores amb la Fundació Nen Déu:

Rebràs informació dels projectes de la Fundació.
Rebràs la memòria anual de la Fundació.
Rebràs invitacions a esdeveniments.
Rebràs el certificat de donació, per desgravarla en la declaració d’IRPF.
Podràs visitar la Fundació demanant cita al telèfon 93 435 24 04

Ho tinc clar, vull ser col·laborador/a!

formulari d' inscripció per a col·laborador/a de la Fundació Nen Déu amb domiciliació bancària.

Dades personals

Neccessari per a fer-te el certificat de donació i poder desgravar a la teva declaració d'IRPF.

Horari de contacte: MatíTarda

Dades bancàries

(si és diferent al col·laborador/a)

Vull donar:

100€50€20€altra quantitat:

MensualAnualAportació únicaaltra:

Autorizació i protecció de dades

Amb l'enviament d'aquest formulari, fins a nou avís, em faig col·laborador/a de la Fundació Nen Déu i autoritzo a que s'atenguin tots els rebuts que presentarà la Fundació Nen Déu amb càrrec al meu compte corrent.

Informació Bàsica sobre Protecció de Dades
Responsable del tractament FUNDACION NEN DEU amb CIF G08373037

Finalitat del tractament
Inscripció als esdeveniments, respondre a la seva consulta / sol·licitud, així com informar-lo
sobre futurs esdeveniments, serveis i/o productes que puguin ser del seu interès per
qualsevol mitjà incloent mitjans electrònics i per a l'enviament del nostre butlletí
informatiu

Legitimació del tractament
Consentiment de l'interessat.

No se cedirà dades a tercers excepte disposició legal. No es realitzaran
transferències internacionals de dades.

Drets
En qualsevol moment pot exercir els drets d'accés, rectificació,
supressió, oposició, limitació del tractament, així com resta drets
explicats en la informació addicional, dirigint-se a aquest mateix formulari, marcant Administració.

Temps de custòdia de les dades
Les dades seran guardades durant 5 anys DPD (Delegat de protecció de dades)

Informació addicional
Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades en la nostra pàgina web política de privacitat