Vull col·laborar amb la Fundació Nen Déu

Cada dia donem atenció a 245 persones amb discapacitat. Això és possible, en part, gràcies a les persones que col·laboren amb nosaltres perquè junts fem créixer l’autonomia de les persones amb discapacitat.

Què fem amb la teva ajuda econòmica?

Amb 100€ al mes durant un any podem equipar a un/a nen/a amb un comunicador complet perquè pugui interactuar amb el seu entorn.

Amb 50€ al mes durant un any, les persones que treballen al Taller Ocupacional podran elaborar nous productes fets per ells mateixos.

Amb 30€ al mes durant un any, podem garantir una part del manteniment de la piscina per a la seva utilització amb finalitats terapèutiques.

Amb 15€ al mes durant un any, podem oferir quatre sessions d’odontologia a nens / es en risc d’exclusió social.

La teva col·laboració desgrava!

SI DONES: A LA RENTA DESGRAVARÀS: NET DESPRÉS D’IMPOSTOS:
100€ al mes 427,50€ a l’any fiscal 772,50€ a l’any fiscal 64,5€ al mes aprox
50€ al mes 247,50€ a l’any fiscal 352,50€ a l’any fiscal 29,5€ al mes aprox
30€ al mes 175,50€ a l’any fiscal 184,50€ a l’any fiscal 15,5€ al mes aprox
15€ al mes 121,50€ a l’any fiscal 58,50€ a l’any fiscal 5€ al mes aprox

Si col·labores amb la Fundació Nen Déu:

Rebràs informació dels projectes de la Fundació.
Rebràs la memòria anual de la Fundació.
Rebràs invitacions a esdeveniments.
Rebràs el certificat de donació, per desgravarla en la declaració d’IRPF.
Podràs visitar la Fundació demanant cita al telèfon 93 435 24

Ho tinc clar, vull ser col·laborador/a!

formulari d' inscripció per a col·laborador/a de la Fundació Nen Déu amb domiciliació bancària.

Dades personals

Neccessari per a fer-te el certificat de donació i poder desgravar a la teva declaració d'IRPF.

Dades bancàries

(si és diferent al col·laborador/a)

Vull donar:

Autorizació i protecció de dades

Amb l'enviament d'aquest formulari, fins a nou avís, em faig col·laborador/a de la Fundació Nen Déu i autoritzo a que s'atenguin tots els rebuts que presentarà la Fundació Nen Déu amb càrrec al meu compte corrent.

Informació Bàsica sobre Protecció de Dades
Responsable del tractament FUNDACION NEN DEU amb CIF G08373037

Finalitat del tractament
Inscripció als esdeveniments, respondre a la seva consulta / sol·licitud, així com informar-lo
sobre futurs esdeveniments, serveis i/o productes que puguin ser del seu interès per
qualsevol mitjà incloent mitjans electrònics i per a l'enviament del nostre butlletí
informatiu

Legitimació del tractament
Consentiment de l'interessat.

No se cedirà dades a tercers excepte disposició legal. No es realitzaran
transferències internacionals de dades.

Drets
En qualsevol moment pot exercir els drets d'accés, rectificació,
supressió, oposició, limitació del tractament, així com resta drets
explicats en la informació addicional, dirigint-se a aquest mateix formulari, marcant Administració.

Temps de custòdia de les dades
Les dades seran guardades durant 5 anys DPD (Delegat de protecció de dades)

Informació addicional
Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades en la nostra pàgina web política de privacitat