Blog de la Llar-Residència “Mare Carme”

Seguim a la Residència!

A la nostra Residència Mare Carme, de la Fundació Nen Déu, seguim al peu de la batalla per la situació amb la Covid-19. Lluitant per la superació dia rere dia de totes les situacions, sentiments, decisions i gestions que vénen donades en aquesta etapa tan extraordinària per a tothom.

Cal que aplaudim primerament a les persones residents que, tot i estar en dissonància amb les seves rutines i vida a la llar, s’esforcen molt, respecten i tenen paciència vers tot el que ve donat en moments, sobretot, d’enyorança. Enyorança que de vegades queda apaivagada amb una (vídeo)trucada a la família.

Però el nostre personal de la Fundació està jugant un paper imprescindible que fomenta la pau i calma interior tant dels residents com d’ells mateixos vers la situació.
El dia a dia està acompanyat d’una sèrie d’esdeveniments que aconsegueixen mantenir la unió i el suport entre tots i per a tots: sessions de musicoteràpia, classes de zumba, moments per a ballar, d’expressió corporal, i també d’expressar en grup el que cal treure de dins, ja sigui la tristesa, ja sigui riure.

Dinàmiques que permeten que tota prevenció sigui present, perquè això no s’ha acabat, continuem prioritzant la salut i el benestar de les persones amb discapacitat intel·lectual que viuen a la nostra Llar-Residència de Tiana, continuem fent família dia a dia, tot i la Covid-19.

Aprofitem per agrair de tot cor al CAP de Tiana per tot el suport mèdic, de seguiment, ajuda i proximitat que ens donen. Gràcies a tot el nostre personal de la Fundació Nen Déu i a totes aquelles persones que estan donant el seu suport.

#JoPrioritzo, i tu, també ho fas? Prioritza un minut del teu temps amb nosaltres i ajuda’ns a continuar:

Benedicció de la Residència

Famílies, residents i treballadors de la Residència Mare Carme hem compartit la benedicció de la residència juntament amb el president executiu de la nostra Fundació, el senyor Salvador Bacardit, el vicepresident Antoni Crous i la nostra gerent Madre Pilar.

Les famílies van conèixer de ben a prop l’espai on viuen els seus fills. Un moment on tots vam compartir, el sol i l’alegria de celebrar junts l’última reforma de la residència.

Barbacoa

El cap de setmana passat vam acomiadar els dinars a la fresca fent una barbacoa al pati de la residència.

TALLER DE MALABARS

Us mostrem imatges de principis d’estiu quan vam participar en un taller de malabars.

Ens ho vam passar molt bé practicant trucs amb el diàbolo…van ser dues hores molt intenses!!!!

GUERRA D’AIGUA!!!!

Aquesta tarda ens hem remullat una miqueta per passar la calor….
Hem fet una rotllana amb l’objectiu de passar-nos els globus d’aigua amb els companys.

L’activitat ha finalitzat amb una guerra d’aigua per assegurar-nos que tots acabàvem ben mullats i fresquets!!!
Ha estat una tarda molt divertida!!!!

KARAOKE

Els nois/es quan tornen cansats de treballar el que més els hi agrada per desconnectar és……. cantar i ballar al karaoke!!!!!

All-focus

Manualitats amb carbasses

noticia-frutos

Que bé ens ho vam passar treballant els fruits de la tardor.
Comencem amb les manualitats de les carabasses!