home-slider-abril2018-02

125 anys atenent als més necessitats

La Teranyina d’Iris

Iris és una nena molt solidària que ha impulsat un projecte, al costat d'alguns companys d'escola com Xavi, on han venut polseres a diferents públics i s'han destinat els fons a col·laborar amb la Fundació Nen Déu. Aquest és un exemple de com pugen els nens avui en dia, molt engrescats amb temes socials i exercint de grans exemples per a tota la societat. Des d'aquí volem agrair l'enorme tasca de l'Iris i els seus companys ajudant a altres nens de la Fundació Nen Déu, ¡moltes gràcies en nom de tots ells!

centro

CENTRE EDUCATIU

Escola del Nen Déu: 124 alumnes amb necessitats educatives especials.

centro-dia-principal

CENTRE DE DIA

Centre de Dia Sant Francesc d’Assís: atén 12 usuaris a partir dels 18 anys.

residencia-principal

RESIDÈNCIA

Llar-Residència Mare Carme, on viuen 11 residents amb disminucions psíquiques o físiques.

taller-principal

TALLER OCUPACIONAL

Taller Ocupacional Verge de l’Alegria: amb capacitat per a 115 usuaris.

CONSULTORIS MÈDICS

Dispensari de Consultes Externes amb la col·laboració de 34 metges.

Educació i assistència per a persones discapacitades

La Fundació del Nen Déu té el seu origen en l’any 1892, a Barcelona, desenvolupant una intensa tasca d’assistència, educació i atenció a persones discapacitades al llarg de la seva vida, afavorint el seu desenvolupament físic, psíquic i espiritual.