home-slider-abril2018-02

125 anys atenent als més necessitats

Concert “Somos Estrellas”, un èxit!

El passat divendres 14 de juny va tenir lloc, a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm, el nostre concert de Rock a càrrec del grup Porfin Viernes, al qual van assistir prop de 400 persones. Ens ho vam passar d'allò més bé cantant i ballant tots els temes que el grup va tocar. Des de la Fundació Nen Déu volem agraïr a la Fundació Damm, a Porfin Divendres i a la Fundació Provida tots els esforços dipositats en el concert, sense vosaltres no hauria estat igual! Moltes gràcies!

centro

CENTRE EDUCATIU

Escola del Nen Déu: 124 alumnes amb necessitats educatives especials.

centro-dia-principal

CENTRE DE DIA

Centre de Dia Sant Francesc d’Assís: atén 12 usuaris a partir dels 18 anys.

residencia-principal

RESIDÈNCIA

Llar-Residència Mare Carme, on viuen 11 residents amb disminucions psíquiques o físiques.

taller-principal

TALLER OCUPACIONAL

Taller Ocupacional Verge de l’Alegria: amb capacitat per a 115 usuaris.

CONSULTORIS MÈDICS

Dispensari de Consultes Externes amb la col·laboració de 34 metges.

Educació i assistència per a persones discapacitades

La Fundació del Nen Déu té el seu origen en l’any 1892, a Barcelona, desenvolupant una intensa tasca d’assistència, educació i atenció a persones discapacitades al llarg de la seva vida, afavorint el seu desenvolupament físic, psíquic i espiritual.