A la nostra Residència Mare Carme, de la Fundació Nen Déu, seguim al peu de la batalla per la situació amb la Covid-19. Lluitant per la superació dia rere dia de totes les situacions, sentiments, decisions i gestions que vénen donades en aquesta etapa tan extraordinària per a tothom.

Cal que aplaudim primerament a les persones residents que, tot i estar en dissonància amb les seves rutines i vida a la llar, s’esforcen molt, respecten i tenen paciència vers tot el que ve donat en moments, sobretot, d’enyorança. Enyorança que de vegades queda apaivagada amb una (vídeo)trucada a la família.

Però el nostre personal de la Fundació està jugant un paper imprescindible que fomenta la pau i calma interior tant dels residents com d’ells mateixos vers la situació.
El dia a dia està acompanyat d’una sèrie d’esdeveniments que aconsegueixen mantenir la unió i el suport entre tots i per a tots: sessions de musicoteràpia, classes de zumba, moments per a ballar, d’expressió corporal, i també d’expressar en grup el que cal treure de dins, ja sigui la tristesa, ja sigui riure.

Dinàmiques que permeten que tota prevenció sigui present, perquè això no s’ha acabat, continuem prioritzant la salut i el benestar de les persones amb discapacitat intel·lectual que viuen a la nostra Llar-Residència de Tiana, continuem fent família dia a dia, tot i la Covid-19.

Aprofitem per agrair de tot cor al CAP de Tiana per tot el suport mèdic, de seguiment, ajuda i proximitat que ens donen. Gràcies a tot el nostre personal de la Fundació Nen Déu i a totes aquelles persones que estan donant el seu suport.

#JoPrioritzo, i tu, també ho fas? Prioritza un minut del teu temps amb nosaltres i ajuda’ns a continuar:

Prioritzem