Vols conectar?

La música ens connecta i ens acosta.

Treballem cada dia amb persones que poden connectar, però necessiten motivació, un vehicle i molta paciència per a fer-lo. La Fundació Nen Déu ho posa tot per a establir aquest vincle i així proporciona autonomia a cada persona que estableix, pas a pas, una connexió amb el seu entorn.

Per això, la Fundació ha organitzat un concert que escurça les distàncies, ens omple d’empatia i solidaritat.

El recaptat per la Fundació Nen Déu el 20 de novembre ajudarà a connectar a les 245 persones a les quals atenem cada dia per a fer créixer la seva autonomia. Serà en el Petit Palau del Palau de la Música a les 20h.

Vols saber més? Fes un cop d’ull a la pàgina que hem fet per a tu: informació Concert al Petit Palau