El passat 12 de juny de 2015 va tenir lloc al Petit Palau un concert solidari a benefici dels projectes de l’Obra Benefico Social del Nen Déu dins el marc del projecte “Concerts4Good: Music on a Mission” que va anar a càrrec dels pianistes Carles Lama i Sofia Cabruja, dos virtuosos pianistes catalans que formen un dels duos de piano més destacats del món, recolzats per l’orquestra de corda Concerts4Good-Terres de Marca, sota la batuta del reconegut director Daniel Mestre i Dalmau.

Des del 1987, Lama i Cabruja han omplert les sales de concert i s’han guanyat el reconeixement de la crítica pel seu repertori i capacitat d’emoció. Dedicats a la promoció de la música clàssica a través de concerts, festivals, projectes de televisió, conferències i altres esdeveniments, promouen també la consciència de les necessitats humanitàries i els problemes socials, una tasca reconeguda amb una distinció honorífica d’UNICEF.

Ara, Carles Lama i Sofia Cabruja busquen continuar la combinació d’amor per la música i l’amor per la humanitat a través del projecte “Concerts4Good: Music on a Missions”, que té com a objectiu promoure mitjançant la música la solidaritat entre els éssers humans, fomentar l’altruisme i la tasca humanitària, així com augmentar la consciència dels reptes socials.

Us volem comunicar el nostre més sentit agraïment a tots els que han fet possible aquest esdeveniment que ha estat tot un èxit, i a totes les persones que han omplert la sala i gaudit amb l’espectacle, col·laborant així amb la nostra Obra.

ajuntament

noticia-concert-palau-02