NOTA DE PREMSA:

6 de Juliol de 2020. La FUNDACIÓ NEN DÉU, tanca la campanya de captació de fons “Jo Prioritzo” que ha aconseguit finançar tot el material de protecció sanitari necessari per atendre a les persones amb discapacitat intel·lectual ateses i pels professionals que les cuiden a la seva Llar-Residència de Tiana.

La Fundació Nen Déu és una de les entitats socials que s’ha vist obligada a fer un gran esforç humà i econòmic amb la crisi de la Covid-19 per a poder continuar oferint un servei de qualitat adaptat als protocols de seguretat vigents.

Aquesta crida a la societat va començar al maig i ha aconseguit els recursos per a poder finançar tot el material de protecció sanitari necessari per a l’atenció directa d’aquestes persones. Amb els diners recaptats també s’ha aconseguit finançar una part de l’ampliació horària que es va necessitar per fer acompanyament als residents les 24 hores i el reforç del servei de psicologia que ha fet tanta falta al llarg del confinament, entre d’altres situacions, per la manca de contacte dels residents amb el món exterior.

Amb altres tres centres dedicats a persones amb discapacitat intel·lectual tancats, la Fundació Nen Déu ha fet front a aquesta situació tan difícil de manera presencial i directa a la Residència, telemàtica amb els nens i nenes de l’Escola d’Educació Especial i donant suport a distància a les famílies del Centre d’Atenció Especialitzada i del Taller Ocupacional. Gràcies a la solidaritat de tothom, ningú va quedar enrere.