Cada dia és un veritable repte on prioritzem la salut i el benestar de les persones amb discapacitat intel·lectual que viuen a la nostra Llar-Residència de Tiana.

|  “No podem abraçar, ni rebre abraçades.”  |

No som els mateixos, per seguretat no podem ser-ho, ni semblar-ho, per la roba i les mascaretes. No poden abraçar, ni rebre abraçades, però hem de continuar donant un servei de qualitat adaptat als nous protocols, on la persona sigui al centre de tot.

Aquesta manca de contacte és solament una de les tantes situacions duríssimes a les quals hem de plantar cara.

Prioritzem el benestar de les persones a les que oferim casa i acollida, així com de les que estan a càrrec de la seva assistència especialitzada, per tant, les despeses de la Residència s’han disparat, a la vegada que els ingressos generals de la Fundació Nen Déu han disminuït als mínims.

Per això, posem en marxa #JoPrioritzo. Si a tu també et sembla que és prioritari aquest servei, et convidem a col·laborar amb la Fundació Nen Déu. Així pots ajudar-nos a continuar fent possible l’assistència especialitzada 24 hores els 7 dies de la setmana amb compliment de tota la normativa sanitària actual.

Com pots prioritzar?

Els diners recaptats seran destinats a l’assistència directa de persones amb discapacitat intel·lectual i a l’equipament sanitari que requereix aquesta situació.

Quina quantitat pots prioritzar?

podem finançar el cost d’un termòmetre de contacte

podem finançar el cost de la roba de treball especial de 2 monitors.

podem finançar el cost de productes de neteja i desinfecció

podem finançar el cost de 200 guants de nitril

1€/mes

podem assumir el cost de 6 bates de protecció d’un sol ús (mitjançant teaming.net)

Ara, prioritzem!

#JoPrioritzo 100€
#JoPrioritzo 50€
#JoPrioritzo 20€
#JoPrioritzo 15€
#JoPrioritzo 1€/mes
Jo prioritzo una altra quantitat

Si ho prefereixes, pots realitzar una transfèrencia bancària amb les següents dades:

Nom del compte: Fundació Nen Déu
Codi IBAN: ES79 2100 0615 8602 0024 7366
Concepte:  NOM i CORREU – Campanya #JoPrioritzo
Entitat: Caixabank

¡Desgrava!

Els primers 150 € de donació desgrava un 80% a la declaració de la Renta i un 35% a partir d’aquesta quantitat.

SI DÓNES: NOMÉS PAGUES: I A LA RENTA DESGRAVARÀS:
100€ 20€ a l’any fiscal 80€ a l’any fiscal
50€ 10€ a l’any fiscal 40€ a l’any fiscal
20€ 4€ a l’any fiscal 16€ a l’any fiscal
15€ 3€ a l’any fiscal 12€ a l’any fiscal
1€ (12€/any) 2.4€ a l’any fiscal 9.6€ a l’any fiscal

Deixa el teu missatge positiu!

Desitjo rebre butlletí de notícies de la Fundació Nen Déu: No

Informació Bàsica sobre Protecció de Dades
Responsable del tractament FUNDACION NEN DEU amb CIF G08373037

Finalitat del tractament
Inscripció als esdeveniments, respondre a la seva consulta / sol·licitud, així com informar-lo
sobre futurs esdeveniments, serveis i/o productes que puguin ser del seu interès per
qualsevol mitjà incloent mitjans electrònics i per a l'enviament del nostre butlletí
informatiu

Legitimació del tractament
Consentiment de l'interessat.

No se cedirà dades a tercers excepte disposició legal. No es realitzaran
transferències internacionals de dades.

Drets
En qualsevol moment pot exercir els drets d'accés, rectificació,
supressió, oposició, limitació del tractament, així com resta drets
explicats en la informació addicional, dirigint-se a aquest mateix formulari, marcant Administració.

Temps de custòdia de les dades
Les dades seran guardades durant 5 anys DPD (Delegat de protecció de dades)

Informació addicional
Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades en la nostra pàgina web política de privacitat