Bufete Castilla ajuda a fer créixer l’autonomia de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Bufete Castilla dóna suport a la Fundació Nen Déu

per oferir educació i atenció especialitzada de qualitat

a més de 240 persones amb discapacitat intel·lectual.   |

La Fundació Nen Déu és una entitat que treballa a Barcelona des de 1892. Cada dia, ofereix educació i atenció especialitzada a més de 240 persones amb discapacitat intel·lectual i física en cadascú dels seus Centres: Escola d’Educació Especial, Taller Ocupacional, Centre de Día d’Atenció Especialitzada i Llar-Residència.

La missió de la Fundació es basa en que cada persona sigui capaç d’aconseguir la major autonomia possible per a que la persona i la seva família puguin tenir una major qualitat de vida.

Si ets client del Bufete Castilla, ara tu també pots demostrar el teu compromís amb les persones amb discapacitat intel·lectual fent la teva aportació a la Fundació Nen Déu participant de la campanya #JoIncloc.

Tu també pots col·laborar

Els diners recaptats seran destinats a l’educació i l’atenció especialitzada de persones amb discapacitat intel·lectual per a fer possible la seva inserció social i laboral.

Quina aportació t’agradaria fer?

Amb 100€ al mes durant un any

Podem oferir eines de comunicació alternativa als nens/es de l’Escola D’Educació Especial.

Amb 50€ al mes durant un any

Podem oferir assistència personalitzada per a que els nens/es de l’Escola d’Educació Especial aconsegueixin millorar la seva autonomia a l’hora de menjar .

Amb 20€ al mes durant un any

Podem elaborar nous productes al nostre Taller Ocupacional.

Fes la teva aportació

Vull fer una aportació de 100€
Vull fer una aportació de 50€
Vull fer una aportació de 20€
Vull fer una aportació diferent

Si ho prefereixes, pots realitzar una transfèrencia bancària amb les següents dades:

Titular del compte
Fundació Nen Déu
Codi IBAN
Concepte
NOM i CORREU – Campanya #JoIncloc

Ets una Persona Física?
Pots desgravar!

Els primers 150 € de donació desgrava un 80% a la declaració de la Renda i un 35% a partir d’aquesta quantitat i un 40% quan en els dos exercicis anteriors hagis aportat a la Fundació Nen Déu un import igual o superior.

SI DÓNES: VALOR NET:  A LA RENDA DESGRAVARÀS:
100€ 20€ a l’any fiscal 80€ a l’any fiscal
50€ 10€ a l’any fiscal 40€ a l’any fiscal
20€ 4€ a l’any fiscal 16€ a l’any fiscal

Ets una Persona Jurídica?
Pots desgravar!

Deducció en quota íntegra d’un 35% en la declaració de l’Impost
de Societats i un 40% quan en els dos exercicis anteriors
hagis aportat a la Fundació Nen Déu
un import igual o superior.

SI DÓNES: VALOR NET:  A LA RENDA DESGRAVARÀS:
100€ 65€ a l’any fiscal 35€ a l’any fiscal
50€ 32.50€ a l’any fiscal 17.50€ a l’any fiscal