Blog del Taller Ocupacional2019-10-28T14:02:06+01:00

Blog del Taller Ocupacional “Verge de l’Alegria”

El grup Cantajuegos à la festa d´aniversaris

Als notres nois/es els hi agrada molt el grup Cantajuegos, per això els hem convidat a la nostra festa d`aniversaris per animar-nos a tots i passar una tarda mágica.

GRÀCIES PER VENIR A BALLAR AMB NOSALTRES!!!

La Castanyera i el seu gat Marrameu

Com tots sabeu, a més de la Castanyera, existeix un altre personatge típic d’aquesta data senyalada:  el gat Marrameu. Ell i els seus amics ens han fet gaudir d’aquesta festa que ens agrada a tots, i ens han fet riure i ballar al ritme de la cançó: “marrameu torra castanyes”.

GRÀCIES PER FER-NOS PASSAR UNA TARDA MÀGICA!!!

El taller ocupacional a ARAG

El passat dijous 24 d’octubre, ARAG ens va convidar a les seves instal·lacions per participar a un Food-Market, en el qual vam vendre manualitats fetes pels nostres nois/es. La col·laboració per part de l’empresa va estar molt positiva, i agraïm l’acollida i les mostres d’afecte que vam rebre en tot moment.

GRÀCIES PER FER-NOS SENTIR ESPECIALS!!!

Jornades Esportives

El dia 25 d´octubre la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de l´Ajuntament de Masnou, ens van convidar a una jornada d´activitat física: “Divertim-nos en moviment”.

La Entitat JOCVIU va ser l´associació encarregada d´organitzar i dinamitzar l´activitat, per tal de promoure l’esport, la pràctica d´hàbits saludables i les relacions socials. Estava adreçada als joves i adults de centres ocupacionals i vam participar amb el Taller Ocupacional Can Targa de Masnou.

Ens van obsequiar amb una samarreta i una medalla i ens ho vam passar molt bé.

GRÀCIES PER CONVIDAR-NOS!

Concurs de Dibuix i Pintura

Com cada any, hem participat en el XXI Concurs de Dibuix i Pintura per a persones amb discapacitat intel·lectual, celebrat per la Fundación Llar Residencial.

Moltes gràcies per convidar-nos!

Celebrem la Festa de San Francesc

El dia 3 d’octubre vam celebrar la festa de Sant Francesc d’Assis. Li demanen que ens ensenyi a estimar Jesús i als altres com ho va fer ell.

Moltes gràcies per convidar-nos i fer-nos passar un dia genial.

PAU I BÉ!!!

Les Spice Girls venen a veure’ns!!!!!

Divendres passat vam celebrar la festa d’aniversaris. . All llarg del dia hi van haver molts preparatius i un gran desplegament de seguretat. Tots esperavem una gran sorpresa i  de sobte, les SPICE GIRLS ens van oferir una gran actuació, que ens va deixar a tots bocabadats. Va ser un gran esdeveniment i ens ho vam passar super bé cantant i ballant amb elles.

Gràcies  per venir a veure´ns i regalar-nos un dia màgic!!!

Benvinguts!!

Un nou curs comença i el millor que podem fer es posar-lo a les mans de Jesús, perquè ens ajudi a veure tots els regals que la vida ens dona.

El lema d’aquest any és “UP! ANEM PER FEINA!”, i ens convida a descobrir el somni de Déu per a cadascú de nosaltres.

Amb alegria i il·lusió, venim al taller amb moltes ganes d’aprendre coses noves i gaudir de la creativitat dels nostres educadors i companys de feina.

FELIÇ INICI DE CURS I… ANEM PER FEINA!!!