Blog del Taller Ocupacional “Verge de l’Alegria”

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU 2021

Els nois/es del Centre Ocupacional Verge de l´Alegria, així com tots els professionals, us desitgem…

BON NADAL!!!

DIES DE PREPARATIUS

S’apropa Nadal i tots estem treballant molt per tal que aquests dies siguin especials, mentre esperem el naixement de Jesús.

Volem donar-vos les gràcies per regalar-nos a tots aquests somriures que tant ens ajuden i per fer-ho tot amb la mateixa il·lusió de sempre.

Vine, Jesús, t’hi esperem!!!

En Juanjo i en Mario

Desprès de molts mesos sense veure’s, avui hem fet una videotrucada i aquest dos companys s’han tornat a retrobar.

Aquest Nadal regalem trobades!

MANUALITATS

Aquest és el nostre catàleg de manualitats realitzades pels nois/es del centre.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

El nostre día a día!

Ens ha canviat la vida, però la vida continua i hem de seguir endavant amb el teu millor somriure.

LA CASTANYADA

Al taller ens encanta la tardor, i com no… LA CASTANYADA! Menjar panellets, castanyes i moniatos. Què bé ens ho hem passat a la festa!

Benvingut José David!

Donem la benvinguda a José David, un nou company que s’incorpora amb nosaltres aquest curs. Estem molt contents que formi part de la nostra gran família!

Li donem la benvinguda a la Marta!

Estem molt contents de tenir amb nosaltres a la Marta, una nova companya amb la que viurem grans experiències. Desitgem que siguis molt feliç.

Comencem curs!

S’obre un nou capítol del llibre de la nostra vida. Està en blanc: només Déu sap què s’escriurà en ell, però necessita que ens hi posem ja, que siguem valents i responguem: aquí ens tens! Avui, més que mai, té necessitat de nosaltres i ens demana que tinguem cura els uns dels altres, i siguem responsables.

Que aquest nou curs el visquem amb la mateixa joia de sempre, sabent que Jesús és amb nosaltres en cada moment de la nostra vida.