Qui som

La Fundació Nen Déu té el seu origen l’any 1892, a Barcelona.

Amb gairebé 125 anys d’història, és una de les fundacions més antigues d’Espanya, creada per l’impuls d’un grup catòlic amb la col·laboració de les Hermanas Franciscanas de los Sagrados Corazones, per atendre persones discapacitades amb grans necessitats assistencials.

En l’actualitat s’atenen diàriament a més de 240 persones.

quienes_01b

OBJECTIUS DE LA NOSTRA FUNDACIÓ

• Ajudar al seu desenvolupament motriu i al fet que siguin capaços de valer-se per si mateixos.

• Ensenyar-los a desenvolupar activitats que els integrin en la nostra societat.

• Oferir-los tractaments mèdics específics que millorin la seva salut i qualitat de vida.

• Desenvolupar activitats recreatives i culturals.

• Aportar valors cristians i humanistes als usuaris.

Per dur a terme aquests objectius comptem amb un equip de més de 180 professionals altament qualificats per poder donar l’assistència especialitzada que necessiten.