Com puc fer una aportació econòmica?

Si vols col·laborar i convertir-te en Benefactor de la Fundació Nen Déu, només has d’omplir un senzill formulari.

O si ho prefereixes, pots realitzar el teu donatiu mitjançant una transferència bancària a: ES79 2100 0615 8602 0024 7366

FER UNA DONACIÓ ONLINE A LA FUNDACIÓ NEN DÉU

Gràcies al teu donatiu ens ajudaràs a que les tasques socials dutes a terme per la Fundació Nen Déu siguin una realitat.
Moltes gràcies per ajudar-nos a ajudar-los.

FES EL TEU DONATIU
Les dades personals consignades en el Formulari de donació s’incorporaran als nostres fitxers de Gestió de Donatius i seran tractades exclusivament dins de l’organització de l’Obra Benèfico Social del Nen Déu per tal de facilitar la gestió de les seves aportacions econòmiques i mai seran cedits a terceres parts. L’interessat que signa aquest document queda informat i autoritza expressament el tractament de les seves dades i en cas necessari la cessió a les administracions públiques segons indiqui la llei. Així mateix té el dret d’accés a les seves dades, pot cancel·lar-les, rectificar-les i/o oposar-se al seu tractament. Podrà exercir els seus drets mitjançant comunicació escrita, signada, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o qualsevol altre document oficial vàlid per certificar la seva identitat, adreçada a Obra Benèfico Social del Nen Deu (Pg. De Maragall, 193, 08041 Barcelona) o per correu electrònic a administraciogeneral@fundacionendeu.org.

RAONS PER FER-SE BENEFACTOR

• Per ajudar al seu desenvolupament motriu i a valer-se per ells mateixos.

• Per ensenyar-los a desenvolupar activitats que els integren socialment.

• Per oferir-los tractaments mèdics que millorin la seva salut.

• Per desenvolupar activitats recreatives i culturals.

• Per aportar valors cristians i humanistes als usuaris.