Un cop més, des de la Fundació Nen Déu, volem convidar-vos al concert de PORFIN VIERNES que, sota el títol “Somos Estrellas”, tindrà lloc el proper 14 de juny a les 19h a l’Antigua Fábrica Estrella Damm.

Podeu comprar les vostres entrades a la recepció de l’Escola del Nen Déu, del Taller Ocupacional o del Centre Mèdic a partir d’avui mateix.

Entrada per a famílies de la fundació: 15 € tota la família i una consumició per persona.

Entrada jove: 5€ per a totes aquelles persones que vinguin soles o joves que vulguin venir a ballar i gaudir amb nosaltres.

Entrada fila zero: 20€, si no podeu assistir a l’esdeveniment i voleu col·laborar amb una donació, aquesta és la vostra entrada.

No pots venir a recollir la teva entrada?

Envia un correu a events@fundacionendeu.org amb el nombre i tipus d’entrades que vols i te les reservem.