Blog Escola Nen Déu2020-10-22T22:36:18+02:00

Blog de l’Escola Nen Déu

Eucaristia de Nadal

Els alumnes de l’Escola Nen Déu han celebrat l’Eucaristia per donar la benvinguda al Nen Jesus, adorant-lo amb música i celebració.

Eucaristia d’Inici de Curs

Celebració del dia de Sant Francesc d’Assís, patró de les Germanes Franciscanes. Amb una Eucaristia de principi de curs, on s’ha donat la benvinguda als alumnes a la capella de l’escola.

La màgia dels Reis

I, finalment, els Reis van arribar a la nostra Escola. Un any més que no poden venir físicament, però han deixat joguines i regals per a petits i grans. Aquí us deixem una petita mostra del matí màgic que hem viscut avui!

Nova etapa

Jenneva i Román van acabar la seva etapa a l’Escola Nen Déu el curs passat. Ara comencen una nova etapa de nous aprenentatges i altres companys en el nostre Centre Ocupacional de Tiana. Estem feliços de retrobar-nos amb ells!❤️ Bon curs 2021-2022!

Treballant l’hort

Voluntaris de Rotary Club Barcelona i Amazon van ajudar-nos a preparar l’hort de la nostra Escola després d’un curs sense poder gaudir d’aquesta activitat per la pandèmia. Gràcies de tot ❤️ als voluntaris i voluntàries que van participar!

Comença un nou curs

L’Escola Nen Déu ja està en marxa. Avui comencem el curs 2021-2022 amb molta energia i il·lusió. Estem preparats per a nous reptes! BON CURS!!!💪

Cicle de conferències

10 de Març a l’Escola Nen Déu (Rda. Guinardó 224-236)

Comptarem amb la presència de Glòria Canals, llicenciada en Psicologia Terapèutica i Presidenta d’Aura Fundació; en Damià Abella, esportista d’elit i exjugador del F.C. Barcelona, i de Jordi Durà, advocat i expresident de Special Olympics Catalunya, i actualment membre de la Junta Directiva de DINCAT.

Programa de la Jornada:
17 h. Benvinguda Fundació Nen Déu
17:10 Damià Abella – “L’esport, un vehicle per transmetre valors”
17:50 Glòria Canals – “La Inserció laboral de les persones amb discapacitat”.
18:30 h. – Jordi Durà Mena – “Dret i Discapacitat”.
19:10 h. Tancament de la jornada

Aquesta és una oportunitat privilegiada per poder accedir a informació i mirades expertes per tal d’ampliar els coneixements i donar eines a les persones amb discapacitat del nostre voltant, en tres àmbits crítics i molt diversos.

Esperem que aquestes conferències, en les que hi haurà els temps necessari de preguntes de part dels assistents, siguin del teu interès, ja que han estat planejades amb l’ànim de donar visibilitat i proposta de solucions al que cada persona, amb discapacitat intel·lectual, necessita dins la societat actual.

Poder parlar de la normalització i la inclusió de persones amb discapacitat a la societat també forma part de la nostra missió i per això comptem amb la teva presència per a poder acompanyar-nos en aquest cicle de conferències que comença el 2020 i esperem que continuï més endavant.

T’esperem!

Les conferències són d’entrada lliure.

Confirma la teva assistència a marketing@fundacionendeu.org o trucant al 93 435 24 04.

Title