Blog del Taller Ocupacional “Verge de l’Alegria”

Que originals som!

Avui  us volem ensenyar la creació que han realitzat els nois/es del Taller 3 i Taller 7. Amb molta il·lusió han preparat un mural de Nadal molt divertit i original.

Esperem que us agradi.

Preparem el Nadal!

Aviat celebrarem el Nadal i com cada any els nostres nois/es preparen amb gran entusiasme i il·lusió diferents manualitats. Esperem que us agradin tant com a nosaltres.

Nova feina

Us presentem una activitat de teràpia ocupacional. L ‘empresa col·laboradora Dopan S.A ens ha portat Llanternes.  La nostra funció és la de treure-les de la bossa i de la capsa unitària per posteriorment, portar-les a gravar. Un vegada gravades es tornen a introduir en la seva bossa i capsa corresponent, per acabar  les empaquetem  i  s’ envien per la seva distribució.

Els nostres cuiners

Us presentem el taller de cuina on els nostres nois i noies preparen diferents plats a la sala AVD ( Activitats de la Vida Diària ), amb la finalitat de  potenciar la seva creativitat i autonomia en un espai nou i diferent per ells.  Els encanta aquesta activitat: preparar els ingredients, utilitzar els estris de cuina i elaborar noves receptes. Per un instant  se senten cuiners de primera.

La Castayada

Amb la tardor ha arribat la Castanyada un altra vegada al nostre taller, l’hem celebrat amb una gran festa on no va faltar els moniatos, castanyes i panellets. Els nostres castanyers i castanyeres  particulars van amenitzar la celebració amb gran alegria i felicitat.

Concurs de Dibuix i Pintura en el Corte Inglés

Com cada any, hem participat en el XX Concurs de Dibuix i Pintura per a persones amb discapacitat intel·lectual, celebrat per la Fundación Llar Residencial.

Us agraïm la vostre invitació i… Fins l’any vinent!

Torneig a Tiana

Volem compartir amb vosaltres el esdeveniment que vam gaudir en les pistes de Fútbol de Tiana. El nostre equip va ser convidat al torneig  d’ inauguració de la nova temporada del Club, on van jugar amb l’ equip local en un emocionant partit que va acabar en empat. Al finalitzar, es va produir el lliurament de premis i medalles.

Els nois i noies van gaudir d’ un dia molt divertit i especial, ja que estaven molt il·lusionats de jugar en un camp de gespa natural.

Agraïm al Club de Fútbol Tiana la seva col·laboració i predisposició per fer-nos sentir com a casa nostra.

Sant Francesc d’ Assís

Com cada any,  l’Escola Nen Déu ens convida a celebrar la festa de Sant Francesc d’ Assis. Amb ella  iniciem oficialment el curs i acollim a tots els qui han arribat a aquesta gran família.

Vam tenir una gran sorpresa, ja que Sant Francesc va aparèixer amb Madre Carlota , que será beatificada el proper 10 de novembre.

Feliç dia de Sant Francesc!

Gaudim de l’ aigua

Com cada mes d’octubre, hem  començat una de les activitats que més ens agrada: La NATACIÓ. Cada dimarts ens dirigim al Centre Esportiu DUET SPORT de Tiana. Allà ens esperen dos monitors encarregats d’ ensenyar-nos les diferents modalitats de natació, a més a més de fer-nos passar una bona estona.

Els nous amics del Taller

Aquest any tenim 3 nous companys en el nostre centre: Marina i Aida s’ incorporen al Taller 5 i Manolo al taller 2.

Estem molt contents  de rebre’ls i compartir amb ells tots els moments feliços que ens esperen.

¡La família creix!